“Als arbeidsdeskundige bij HumanCapitalCare heb ik een zelfstandige functie. Ik organiseer naar eigen inzicht mijn werk en mijn werkweek. Vaak ben ik in de ochtend bij klanten voor gesprekken, en schrijf ik in de middag mijn rapportages. Soms sjees ik op de fiets door de stad voor een afspraak, maar ik pak ook regelmatig de auto om klanten te bezoeken. Iedere dag zit ik bij een andere organisatie aan tafel. We werken voor grootzakelijke klanten, dus vaak zijn dat internationaal opererende bedrijven. Dan zit je ineens in een Teams-overleg met een manager in India.”
“Gesprekken voeren met medewerkers en werkgevers vind ik superleuk. Ieder mens is anders en geen functie is hetzelfde. Dat maakt het interessant en afwisselend. Ik ervaar dat mijn adviezen echt het verschil maken, zeker als werknemers en werkgevers in een lastige situatie zitten. Bij grote klanten kom je vaker, waardoor je echt een relatie opbouwt met zo'n organisatie. Je kent de functies en hebt goed zicht op alternatieve werkzaamheden. Dat maakt dat je meer diepgaand kunt adviseren. Binnen ons team werken we hierin ook nauw samen. Door vanuit verschillende expertises naar een organisatie te kijken ontstaat er een breder, completer beeld. Ik word regelmatig gebeld door de bedrijfsarts om even te sparren, omdat ik vaak langer en intensiever spreek met een medewerker."
“Voordat ik als arbeidsdeskundige in dienst trad, was ik als HR-manager ruim tien jaar klant bij HumanCapitalCare. Dat was altijd een fijne samenwerking, onder andere vanwege plezierige contact met de bedrijfsartsen en de andere professionals. Ook door het complete aanbod en de professionele aanpak. Dus toen ik mijn opleiding bijna had afgerond en ik door de bedrijfsarts werd uitgenodigd voor een kennismaking, ben ik een kop koffie gaan drinken. Dat bleek een succes, want ondanks een ander aanbod, ben ik bij HumanCapitalCare aan de slag gegaan. Mijn positieve ervaringen als klant hebben daarin natuurlijk meegewogen.”
“Je ontwikkeling heb je zelf in de hand bij HumanCapitalCare. Er is veel mogelijk als je er zelf richting aan geeft. Zo werk ik inmiddels ook als inzetbaarheidscoach. In die rol geef ik leidinggevenden advies om verzuim te voorkomen. Dat is ontzettend leuk om te doen omdat ik zowel mijn kennis als arbeidsdeskundige als mijn ervaring op het gebied van HR kan benutten. Ook maak ik regelmatig gebruik van het opleidings- en ontwikkelaanbod binnen HumanTotalCare. Zo ben ik laatst naar een inspiratiemiddag geweest over artificiële intelligentie, georganiseerd door onze landelijke vakgroep. En eerder heb ik een cursus zakelijk Engels gevolgd, omdat ik voor klanten werk waar de voertaal Engels is.”
“Voordat ik als arbeidsdeskundige in dienst trad, was ik als HR-manager ruim tien jaar klant bij HumanCapitalCare. Dat was altijd een fijne samenwerking, onder andere vanwege plezierige contact met de bedrijfsartsen en de andere professionals. Ook door het complete aanbod en de professionele aanpak. Dus toen ik mijn opleiding bijna had afgerond en ik door de bedrijfsarts werd uitgenodigd voor een kennismaking, ben ik een kop koffie gaan drinken. Dat bleek een succes, want ondanks een ander aanbod, ben ik bij HumanCapitalCare aan de slag gegaan. Mijn positieve ervaringen als klant hebben daarin natuurlijk meegewogen.”
“Je ontwikkeling heb je zelf in de hand bij HumanCapitalCare. Er is veel mogelijk als je er zelf richting aan geeft. Zo werk ik inmiddels ook als inzetbaarheidscoach. In die rol geef ik leidinggevenden advies om verzuim te voorkomen. Dat is ontzettend leuk om te doen omdat ik zowel mijn kennis als arbeidsdeskundige als mijn ervaring op het gebied van HR kan benutten. Ook maak ik regelmatig gebruik van het opleidings- en ontwikkelaanbod binnen HumanTotalCare. Zo ben ik laatst naar een inspiratiemiddag geweest over artificiële intelligentie, georganiseerd door onze landelijke vakgroep. En eerder heb ik een cursus zakelijk Engels gevolgd, omdat ik voor klanten werk waar de voertaal Engels is.”
“Wat me meteen opviel toen ik in dienst kwam bij HumanCapitalCare was de verbondenheid. Collega's delen graag hun kennis en steken een helpende hand toe. En dat is van de bedrijfsarts tot de receptioniste. Daarmee maakte ik als beginnend arbeidsdeskundige een goede start. De wil is er om je te begeleiden, op te leiden en verder te helpen in het vak. Dat geeft een goed gevoel. En ik neem graag het stokje over, het lijkt me hartstikke leuk om in de toekomst nieuwe collega's op te leiden.“
Wij, en derde partijen, maken op onze website gebruik van cookies. Wij gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website goed functioneert, om jouw voorkeuren op te slaan, om inzicht te verkrijgen in bezoekersgedrag, maar ook voor marketing en social media doeleinden (laten zien van gepersonaliseerde advertenties). Door op ‘Accepteren’ te klikken, ga je akkoord met het gebruik van alle cookies. In onze Cookieverklaring kun je meer lezen over de cookies die wij gebruiken en kun je jouw voorkeuren opslaan of wijzigen. Door ‘Weigeren’ te klikken ga je alleen akkoord met het gebruik van functionele cookies.